Her kan du finne informasjon om våre servicetjenester i bygget, som vaktmestertjenester/driftstjenester, resepsjon, møterom, kantine og renhold.
Vaktmestertjenester/Driftstjenester
Leietaker er selv ansvarlig for drift i sine egne lokaler som skifte av lyspærer, fjerning av avfall, internflytting og lignende. Leietaker står fritt til å velge leverandør av vaktmestertjenester til sine lokaler. Entras kundesenter kan være behjelpelig med anbefalinger.
Resepsjonen
Resepsjonen i 1. etasje er bemannet hverdager fra kl. 07.30 – 15.30. Alle besøkende skal henvende seg i resepsjonen for besøksregistrering. Kontakt tlf: 995 08 333 eller e-post: resepsjon@fs6.no
Kantinen
FS6 har en helt ny personalrestaurant med en variert, sunn og smakfull meny. Åpningstider er mandag til fredag kl. 11.00 – 13.00. Det er mulig å leie arealet for arrangementer utenom ordinær åpningstid.
Kontakt: Kjersti Midtli, tlf: 989 05 865, e-post: kantinen.3387@eurest.no
Les mer om kantine og annet som har med mat og drikke å gjøre her: Mat og drikke
Møterom
Leietakerne i bygget har tilgang til felles møterom og et undervisningslokale i 1. etasje. Det finnes 4 møterom med kapasitet til 12-16 personer i hvert rom. Møterommene er utstyrt med whiteboardtavle og prosjektor. Undervisningsrommet har plass til 36 personer og er i tillegg utstyrt med lydanlegg. Kontakt resepsjonen for møteromsbooking eller book her. Bruk av rommene utenom normal åpningstid må avtales på forhånd.
Renholdstjenester
Renhold i byggets fellesarealer utføres av Eurest Services. Les mer om dette her.